Optiek-Plessers | Gedragscode voor de opticien voor de klant sinds 2016? Wij doen dit reeds sinds 2008!
17048
single,single-post,postid-17048,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.3,vc_responsive
 

Gedragscode voor de opticien voor de klant sinds 2016? Wij doen dit reeds sinds 2008!

header-gedragscode

23 jan Gedragscode voor de opticien voor de klant sinds 2016? Wij doen dit reeds sinds 2008!

De minister Kris Peeters heeft, blijkbaar, het licht gezien. Er is een gedragscode voor de opticiens om de consument beter en eerlijk in te lichten, in plaats van op te lichten. Van zelfsprekend, toch? Voor ons is dit reeds vanaf 2008 standaard.

Gezond en gezien worden
– U wilt uw zicht verbeteren of versterken en het mag gezien worden.
– U wenst de beste oplossing voor uw ogen aan de meest interessantste prijs.
– U vindt het waardevol om uw ogen te doen spreken met uw bril, contactlenzen,…
– U wil een aparte look zonder gezichtsverlies.

Gepersonaliseerde visie
– Wij kijken niet alleen naar u, de klant, wij zien ook u, als persoon.
– Wij bieden klaar en duidelijk informatie over uw Total Look.
– Het beeld dat je krijgt van jezelf is voor ons doorslaggevend.
– Vandaar dat wij steeds een voorstel doen op uw maat, uw persoonlijkheid.
– Altijd persoonlijk, specifiek… als het moet speciaal.

Dat zie je zo!
– Een glasheldere garantie!
– Bel of kom langs en ervaar de Opticien Plessers Gedrags Code.
– Er valt altijd iets te ontdekken bij ons…